Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016

Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016 - Asalamualaikum semua,Selamat datang ke laman Web JAWATAN KOSONG KERAJAAN DAN SWASTA 2016 | 2017, Berikut Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016, Semoga info Jawatan Kosong Kerajaan Swasta ini memudahkan saudara/saudari mendapatkan pekerjaan. Semoga Posts Jawatan Kosong di Pahang, Posts Jawatan kosong Guru, Posts Jawatan Kosong Kerajaan, Posts Kerajaan, Posts Pahang, yang disediakan ini dapat membantu anda semua.SEMOGA BERJAYA.

Tajuk : Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016
Link : Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016

Lain-Lain Jawatan Kosong


Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016

Jawatan kosong terkini di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) September 2016 | Jawatan kosong terkini di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) sebagai :

1. GURU TABIKA PERPADUAN S29


Tarikh tutup permohonan 19 September 2016
Lokasi : Pahang
Sektor : Kerajaan


Jawatan Kosong


Borang Permohonan beserta gambar terkini (berukuran passport), salinan kad pengenalan. sijil kelahiran, sijil kelulusan akademik, sijil berhenti sekolah sebagai dokumen tambahan serta dokumen sokongan yang berkaitan yang telah diperakui SAH oleh pegawai kerajaan tidak dikembalikan. Permohonan perlu di hantar ke alamat di bawah :

Pengarah 
Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional
Negeri Pahang Darul Makmur
(Jabatan Perdana Menteri)
Tingkat 2, Blok A-B, No, 211, 213, 217 dan 218
Bangunan Centre Point, Jalan Haji Abdul Rahman


Sekian Sahaja Info Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016

Itu sahaja maklumat Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016 untuk kali ini, Semoga maklumat ini memberi manafaat untuk anda semua. Nantikan info JAWATAN KOSONG KERAJAAN DAN SWASTA 2016 | 2017 yang lainnya.

Anda sekarang membaca info Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016 dengan alamat link https://viraljob.blogspot.com/2016/09/jawatan-kosong-di-jabatan-perpaduan.html . Diharapkan Info ini dapat di "SHARE" dengan rakan-rakan anda.

0 Response to "Jawatan Kosong di Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) - 19 Sptember 2016"

Post a Comment

dmca

traffic