Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016 - Asalamualaikum semua,Selamat datang ke laman Web JAWATAN KOSONG KERAJAAN DAN SWASTA 2016 | 2017, Berikut Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016 , Semoga info Jawatan Kosong Kerajaan Swasta ini memudahkan saudara/saudari mendapatkan pekerjaan. Semoga Posts Jawatan Kosong di Perak, Posts Jawatan Kosong Kerajaan, Posts Kerajaan, Posts Perak, yang disediakan ini dapat membantu anda semua.SEMOGA BERJAYA.

Tajuk : Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016
Link : Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016

Lain-Lain Jawatan Kosong


Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandaran Manjung (MPM) Ogos 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan kepada Rakyat Negeri Perak Darul Ridzuan) yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Manjung (MPM) sebagai :

1. PEGAWAI TADBIR N41
2. JURUTEKNIK KOMPUTER FT19
3. PEMBANTU OPERASI N11

Tarikh tutup permohonan 19 Ogos 2016
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong di majlis perbandaran manjung (mpm) ogos 2016

CARA MEMOHON :
(1) Permohonan hendaklah menggunakan Borang MPM 1 yang boleh dimuat turun melalui portal dengan melayari http://www.mpm.gov.my, Majlis Perbandaran Manjung. Permohonan daripada kakitangan kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing dengan menyertakan salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini dan Laporan Nilaian Prestasi Tahunan terakhir.

(2) Borang permohonan yang telah lengkap diisi mestilah disertakan dengan salinan Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran, sijil-sijil persekolahan / akademik yang telah disahkan serta sekeping gambar terbaru berukuran passport dan hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 33sm X 23sm.

(3) Pemohonan rakyat Negeri Perak yang lahir di luar Perak, sila kemukakan salinan Kad Pengenalan bapa yang telah disahkan.

(4) Permohonan AKAN DITOLAK sekiranya;
i) tidak disertakan dengan dokumen yang diperlukan;
ii) tidak lengkap atau tidak terang;
iii) tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dalam iklan;
iv) tidak dikemukakan melalui Ketua Jabatan bagi pegawai yang sedang berkhidmat;
v) tidak ditandatangani.

Permohonan hendaklah sampai kepada :

(melalui pos) 

YANG DIPERTUA 
MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG
JALAN PINANG RAJA 
32040 SERI MANJUNG
PERAK DARUL RIDZUAN 

(serahan tangan)

KAUNTER 1SERVE
BANGUNAN BLOK B
MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG
JALAN PINANG RAJA
32040 SERI MANJUNG, PERAK




Sekian Sahaja Info Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016

Itu sahaja maklumat Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016 untuk kali ini, Semoga maklumat ini memberi manafaat untuk anda semua. Nantikan info JAWATAN KOSONG KERAJAAN DAN SWASTA 2016 | 2017 yang lainnya.

Anda sekarang membaca info Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016 dengan alamat link https://viraljob.blogspot.com/2016/08/jawatan-kosong-majlis-perbandaran_9.html . Diharapkan Info ini dapat di "SHARE" dengan rakan-rakan anda.

0 Response to "Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Manjung (MPM) - 19 Ogos 2016 "

Post a Comment

dmca

traffic